This content is protected, please login and enroll in the course to view this content!
5 thoughts on “13. Märksõnade analüüsi tabel”
Karmeli Luide
Tekkis segadus, kas siin tabelis – avg monthly searches- veerus on “discover new keywords” kaudu leitud avg. montly searches veeru numbrid või “get search volume and forecasts” kaudu leitud vastava märksõna fraasivaste impressions veeru numbrid?
aitäh. veel üks küsimus tekkis märksõnu uurides. Kui määrata riik Estonia ja jätta keel määramata (all languages), siis on otsinguid palju rohkem kui määrata ka keel Estonian. Kui tegemist on niikuinii eestikeelse märksõnaga, siis miks need otsingumahud erinevad?
Kuidas otsingumahtu (Avg. monthly search) oma SEO tegevuse planeerimiseks arvestada? Kas optimeerimist tuleks alustada märksõnadest mille otsingumaht Avg. monthly search arv on kõrge (enim otsitavaid märksõnu veelgi enam boost´ida) või pigem madal (vähemotsitavaid märksõnu boost´ida)?
Kui sa alustad väikese keskkonnaga nullist, siis peaks alustama väiksematest sõnadest, sest suurematega löögile saamiseks läheb aastaid. Nii nagu keskkonna külastatavus kasvab Googlest tuleva liikluse arvel nii peaks ka suurema mahuga sõnade poole liikuma.
Samas, kui tegemist on suure ettevõttega ja keskkond omab juba autoriteeti, võib alustada ka suurema mahuga sõnadest.
Enamasti ma soovitaks olenemata suurusest alustada oma suurusjärgu väiksemast otsast.
Tekkis segadus, kas siin tabelis – avg monthly searches- veerus on “discover new keywords” kaudu leitud avg. montly searches veeru numbrid või “get search volume and forecasts” kaudu leitud vastava märksõna fraasivaste impressions veeru numbrid?
Seal on “get search volume and forecasts” numbrid
aitäh. veel üks küsimus tekkis märksõnu uurides. Kui määrata riik Estonia ja jätta keel määramata (all languages), siis on otsinguid palju rohkem kui määrata ka keel Estonian. Kui tegemist on niikuinii eestikeelse märksõnaga, siis miks need otsingumahud erinevad?
Kuidas otsingumahtu (Avg. monthly search) oma SEO tegevuse planeerimiseks arvestada? Kas optimeerimist tuleks alustada märksõnadest mille otsingumaht Avg. monthly search arv on kõrge (enim otsitavaid märksõnu veelgi enam boost´ida) või pigem madal (vähemotsitavaid märksõnu boost´ida)?
Selle küsimuse vastus on nii ja naa.
Kui sa alustad väikese keskkonnaga nullist, siis peaks alustama väiksematest sõnadest, sest suurematega löögile saamiseks läheb aastaid. Nii nagu keskkonna külastatavus kasvab Googlest tuleva liikluse arvel nii peaks ka suurema mahuga sõnade poole liikuma.
Samas, kui tegemist on suure ettevõttega ja keskkond omab juba autoriteeti, võib alustada ka suurema mahuga sõnadest.
Enamasti ma soovitaks olenemata suurusest alustada oma suurusjärgu väiksemast otsast.