facebook turundus reklaam

Facebooki turunduse koolitus

Kuidas turundada edukalt Facebookis?

Koolitusel õpetame Sulle, kuidas tõhusalt Facebookis turundada ja kliendid ostma panna. Sotsiaalmeediast on saanud oluline turunduskanal, mis annab Sinu ettevõttele uusi võimalusi klientideni jõudmiseks:

  • väärtuse loomine,
  • pidev kliendisuhtlus,
  • klienditeenindus,
  • uute klientide leidmine,
  • reklaam.

Kõik need tegevused aitavad Su ettevõttel rohkem raha teenida. On aeg rakendada sotsiaalmeedia olulise müügikanalina.

facebooki turundus reklaam

Koolitus on mõeldud turundajatele

  • Koolitus on mõeldud Sulle kui tegeled ettevõttes turunduse või müügiga.
  • Pole vahet, kas töötad väikses, keskmises või suures ettevõttes. Sotsiaalmeedia on tõhus turunduskanal nii suurtele kui väikestele ettevõtetele.
  • Facebooki turundus on võimalik ka siis kui turunduseelarve on väike.

Koolitus Facebooki turundus on praktiline. Anname kätte nipid, mida kohe rakendada ja toome nii halbu kui häid näited.

Koolitus annab täieliku ülevaate Facebooki turundusest

Facebooki turundus koosneb kahes erinevast poolest. Esimene neist on suhtlus oma klientidega. Lehele fännide kogumine, igapäevane suhtlus ja turundussõnumi viimine fännideni. Teisel poolel on Facebooki võimalused reklaamikanalina.

Enamus turundajaid jõuab Facebooki suhtlusese vähem kui 1 protsendini oma lehe fännidest. Paljud arvavad, et reklaam Facebookis on postituste võimendamine. Kui sa tahad Facebooki võimalusi põhjalikult tundma õppida ja enamus oma konkurentidest paremaid tulemusi saavutada, siis on see koolitus sulle.

Turundus Facebookis peab tooma tulemust

Loo kampaaniad, mis toovad su veebilehele huvilisi külastajaid. Selliseid külastajaid, kes lõpuks ka ostu sooritavad. Kuidas leida uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks. Meie koolituse eesmärk on aidata sul Facebooki turundusse paigutatud aeg ja raha mitmekordselt tagasi saada.

Facebooki remarketing

Eduka müügi ja turunduse võti on oma bändi ja toodete kliendi teadvuses hoidmine. Miks siis enamus turundajaid jääb ootama ja lootma, et äkki nad tulevad tagasi? Tihti on esimese külastuse ja ostu vahel nädalaid, mõni kord isegi kuid. Ära ole see turundaja, kes ootab ja loodab, ole see kes toob potentsiaalse kliendi tagasi ja paneb ta ostma.

Näita reklaame nendele, kes on su lehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud. Pane oma veebileht ja Facebook koos tööle nii, et tulemused lähevad üha paremaks.

Tuleta end meelde järgmisel nädalal, järgmisel kuul või poole aasta pärast. Näitame sulle, kuidas saad end Facebooki abil tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni viia.

Meililisti kasvatamine

Facebooki fännideni jõudmine on üha raskem ja tasuta on pea võimatu kõigi jälgijateni jõuda. Näitame sulle, kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada. Kampaaniad ja reklaamiformaadid, mille abil saad oma listi uusi liitujaid.

Meililisti kasutamine sihtimises

Näitame võimalusi, mis aitavad sul oma meililisti tööle panna ka väljaspool tavapärast meiliturundust. Meililisti retargeting Facebooki kampaaniates muudab need kordades tulemuslikumaks. Olemasolevate meiliaadresside abil uute sarnaste klientide leidmine on turundusvõte, mida praegu ei võimalda ükski teine kanal peale Facebooki. Kas oled selle oma turunduses rakendanud?

Facebook Pixel

Vaatame koos Facebooki Pixeli kasutamise võimalusi ja saad omale selle seadistamiseks vajalikud teadmised. Vaatame üle erinevad tegevused, mida Facebooki Pixel võimaldab sul oma kodulehel mõõta ning anname sulle näpunäiteid, kuidas see teadmine tulemusteks muuta.

Kuidas sihtida veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi? Vaatas mingit teenuse lehte, sooritas otsingu, lisas toote ostukorvi, liitus uudiskirjaga või sooritas esitas päringu. Sa saad mõõta pea kõike, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma Facebooki turundust suunata.

Lead ads

Loo kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel. Tee kasutaja elu lihtsaks ja suurenda seeläbi oma turundustulemusi.

Facebook Dynamic Ads

Personaliseeri ja sihi oma Facebooki reklaame automaatselt. E-poe omanikel on võimalik seadistada oma tootekataloog selliselt, et Facebook teeb etteantud andmete põhjal pidevalt turundustööd.

Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tooteid näidata nendele inimestele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud. See huvi võib pärineda sinu kodulehelt, äpist või mujalt internetist.

Ühenda oma tootekataloog Facebookiga pane käima vastav kampaania ja Facebook leiab sulle iga toote jaoks automaatselt sobivaid kliente. Automaatne seadistus tagab selle, et reklaamid põhinevad alati õigel hinna- ja saadavuse andmetel. Nii saad

  • Sihtida neid kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud
  • Remarketing, sihi oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud
  • Jõua oma klientideni erinevatel seadmetel. Näita oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su ostjad oma erinevaid seadmeid kasutavad.
  • Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tootekataloogiga seotud turunduse automatiseerida ja suurendada reaalset müüki.

Lisaks e-poe omanikele saavad seda meetodit kasutada ka need turundajad, kellel on tooted veebis kataloogina esitatud, kuid tehingud ei toimu veebis.

Koolitus räägib lähedalt kõigest, mis on eduka Facebooki kanali loomise jaoks oluline. Facebooki puhul on paljud tegevused omavahel seotud ning eduka turundamise jaoks pead teadma kogu protsessi ning kõiki nippe.

Koolitusel õpid:

  • kuidas luua tõhus sisustrateegia ning pakkuda sihtgrupile väärtust.
  • kuidas luua tulemuslik Facebooki kampaania.
  • kuidas luua töötavaid Facebooki reklaame.
  • Facebooki Pixel ja selle kasutamine.
  • Remarketingi võimalused Facebookis.
  • kuidas hoida olemasolevad fännid aktiivsena ja see müügiks pöörata.
  • kuidas eristuda konkurentidest ja saada uusi kliente.
  • kuidas mõõta tegevuste tulemusi ja teha 10 minutiga olulisi järeldusi Facebooki analüütikast.
  • kuidas teha häid postitusi.
  • mida tähendab EdgeRank.
  • Hea Facebooki brändilehe anatoomia.

On palju väga suuri ja väikeseid detaile, mida pead oma ettevõtte lehe loomisel. Teen need Sulle selgeks.

Koolituse lõpus on avatud küsimuste-vastuste sektsioon.

Toimumise aeg ja koht

Koht: Hotell Euroopa – Paadi 5, Tallinn
Korraldaja: Fastleader.com
Koolitaja: Priit Kallas, Dreamgrow Digital

Koolituse kava

10.00-12.00 Esimene sessioon
12.00-12.45 Lõuna
12.45–14.15 Teine sessioon
14.15–14.30 Kohvipaus
14.30–16.00 Kolmas sessioon

Vaata toimumise aega ja tingimusi!